Yhteistä linjaa hakemassa – ehkäisevän päihdetyön koulutus opettajille

Yhteistä linjaa hakemassa – ehkäisevän päihdetyön koulutus opettajille

Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:n Lukio-hanke järjestää syksyllä lukioiden henkilökunnalle (opettajat, rehtorit, kuraattorit, terveydenhoitajat, koulupsykologit) suunnatun koulutustilaisuuden aluekeskuksissaan Tampereella ja Oulussa. Tilaisuudessa esitellään 2012 tehdyn Lukiolaiset ja päihteet -selvityksen tuloksia ja niiden pohjalta työstettyjä apuvälineitä koulun oman päihdesuunnitelman ja -linjauksien laatimiseksi. Koulutuksen kesto on noin kaksi tuntia. Kouluttajana toimii hankkeen projektikoordinaattori, VTM, sosiaalipsykologi Eeva Kolttola. Tilaisuudessa lanseerataan myös nuuska-aiheinen TOP4 cd-aineisto koulujen käyttöön.

Ehkäisevän päihdetyön koulutus opettajille

Tilaisuuksien aikataulu ja sijainti
Tampere 24. 9. 2013 klo 14–16 Hämeenpuisto 27 (Metsoa vastapäätä),
33210 Tampere.

Oulu 1. 10. 2013 klo. 14–16 Kumppanuuskeskus, monitoimitila pohjakerroksessa, Isokatu 47, 90100 Oulu.

Koulutus on maksuton. Ilmoittauduthan kahvitarjoilun järjestämisen vuoksi 19. 9. 2013 mennessä osoitteeseen eeva.kolttola@ehyt.fi. Ilmoita samalla mahdolliset erityisruokavaliosi.

Lukio-hankkeen toimintaa rahoittaa Jenny ja Antti Wihurin rahasto.

Lisätietoja:
projektikoordinaattori Eeva Kolttola
eeva.kolttola@ehyt.fi, 050 918 9430
www.ehyt.fi/lukio-hanke

Tilaisuuksien aikataulu ja sijainti

Tampere 24. 9. 2013 klo 14–16 Hämeenpuisto 27 (Metsoa vastapäätä), 33210 Tampere.
Lukio-hankkeen toimintaa rahoittaa Jenny ja Antti Wihurin rahasto.

Lisätietoja:
projektikoordinaattori Eeva Kolttola