Hyvinvointia ilman päihde- ja pelihaittoja
Nämä ovat Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:n selkokieliset verkkosivut. Verkkosivuille on myönnetty selkotunnus. Tervetuloa tutustumaan toimintaamme!
Mitä EHYT tekee?
EHYT ry:n tavoitteena on ehkäistä haittoja ja ongelmia, joita voi syntyä, kun ihmiset käyttävät päihteitä tai pelaavat. EHYT haluaa edistää ihmisten terveyttä ja hyvää oloa.
Mitä EHYT tekee?
Tietoa päihteistä ja pelaamisesta
Täältä voit ladata oppaita, videoita ja testejä. Niissä kerrotaan alkoholista, tupakasta, nuuskasta, kannabiksesta sekä rahapelaamisesta ja digipelaamisesta.
Tutustu materiaaleihin
Mitä on ehkäisevä päihdetyö?
Ehkäisevä päihdetyö auttaa ihmisiä, jotta päihteistä ja pelaamisesta ei tule heille haittoja tai ongelmia. Ehkäisevä päihdetyö siis edistää ihmisten terveyttä ja hyvää oloa.
Lue lisää