Paras Savuton Työpaikka -kilpailu 2013

Paras Savuton Työpaikka -kilpailu 2013

Onko työpaikkasi jo julistettu savuttomaksi tai onko savuttomuus suunnitteilla? Osallistu Paras Savuton Työpaikka -kilpailuun ja kerro meille, minkä vuoksi juuri teidän yrityksenne/osastonne/toimipisteenne tulisi voittaa.

Vaikka työpaikkaasi ei olisikaan vielä julistettu savuttomaksi, voit osallistua, jos tunnet, että

• Yrityksesi/yhteisösi /osastosi johto on motivoitunutta ja lähtenyt aktiivisesti viemään savuttomuutta eteenpäin
  • Jos tupakointiin liittyviä ongelmia on mielestäsi ratkottu hyvin
  • Henkilökunta on otettu mukaan suunnitteluun ja yhteistyö toimii

Kilpailuun voi ilmoittautua 30.4.2013 asti. Voittajat julkistetaan ja palkitaan Savuton Suomi 2040–seminaarissa 30.5.2013 Valkoisessa Salissa Helsingissä. Kilpailun päätuomarina toimii MTV3:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen kilpailuun Savuton Suomi 2040 -sivuilla www.savutonsuomi.fi.

Savuton Suomi 2040 -hankkeen taustalla vaikuttavat terveyden edistämistä, erityisesti tupakoinnin vähentämistä painottavat organisaatiot:

Työterveyslaitos, Hengitysliitto, Filha ry,
Hyks – Keuhkosairauksien klinikka, Suomen keuhkolääkäriyhdistys ry, Suomen Syöpäyhdistys, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, SOSTE ry, Suomen ASH (Action on Smoking and Health) ry, Lääkärit tupakkaa vastaan –verkosto, Suomen Sydänliitto,  Savuton pääkaupunkiseutu –hanke,  Suomen terveyttä edistävät sairaalat ry, EHYT ry,
Allergia- ja Astmaliitto ja Kirkkohallitus

PS. Haastakaa mukaan myös muita yrityksiä ja yhteisöjä!