Amikset-kampanja: Tervetuloa työelämään!

Koriste.

Rauhassa tehty perehdytys ja työyhteisöön mukaan pääseminen lisäävät työssä jaksamista ja työmotivaatiota.

– Avoimessa ja välittävässä ilmapiirissä on kiva tehdä töitä, työteho paranee ja sitoutuminen työnantajaankin lisääntyy, selventää Lindén.

Ammattiin valmistuminen on iso asia niin nuorelle kuin koko yhteiskunnalle. Tänäkin keväänä työelämässä aloittaa kymmeniä tuhansia ammattiin valmistuneita.

– Ilman näitä ammattilaisia pysähtyisi ihan kaikki. Ja niin kuin osaamiseen pitää panostaa, myös hyvinvointiin pitää satsata. Pidetään yhdessä huoli, että jokainen työelämänsä aloittava nuori pääsee työporukkaan mukaan, esittää Lindén.

Tervetuloa työelämään! on osa Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry:n Amikset-kampanjaa, jonka tarkoituksena on edistää ammattiin opiskelevien hyvinvointia. Kampanja pyörii toukokuun ajan NRJ-radiokanavalla ja Twitterissä. Osallistua voi myös tekemällä Millainen työkaveri olet -testin osoitteessa www.facebook.com/amikset.

Lisätiedot:

Merit Lindén