Älä jää yksin! ‒ Elokolot ovat auki myös kesällä

Meloja.

Kesä on monelle ystävien ja läheisten täyttämää aikaa. Grillataan yhdessä luonnon helmassa ja kaiken kruunaa ystävien mukava seura.  Kesät voivat kuitenkin olla myös yksinäistä aikaa. Ystävät ovat lähteneet mökeilleen ja menoihin, harrastustoiminta on tauolla. Lähiympäristö hiljenee, eikä ole paikkaa minne mennä.

Elokoloissa on tarjolla keskusteluseuraa, päivän lehdet, pientä purtavaa ja kahvia sekä verkkoyhteydellä varustettuja tietokoneita. Elokoloista saa myös neuvontaa sekä terveystietoa.

‒  Kohtaamispaikkatoiminta antaa mahdollisuuden osallistua ja olla osa yhteisöä – mahdollisuuden tulla kohdatuksi ihmisenä toisten joukossa. Näin se myös ehkäisee elämän kriisejä, kuten päihdeongelmia, kertoo EHYT ry:n aikuistyön päällikkö Antti Hytti.

Helsingin  Elokolo Kalliossa
avoinna klo 9-15 vuoden jokaisena päivänä, myös juhannuksena

Helsingin Elokolo Kontulassa
avoinna ma-pe 9-13

Hyvinkään Elokolo
avoinna ma-to 10-15

Lahden Elokolo
avoinna kesällä ma-pe klo 9-15

Pirkkalan Elokolo
avoinna ma 10-13, ti, ke ja pe 9-13, to 10-14

Tampereen Elokolo
Kesäkussa ma – to klo 9-19 ja pe klo 9-17, heinäkuussa ma-pe 9-15

Turun Elokolo
avoinna ma-pe 8:30-14

EHYT ry ylläpitää jäsenyhdistystensä kanssa Elokolo-kohtaamispaikkoja kuudella paikkakunnalla. EHYT ry:n kohtaamispaikkaverkostoon kuuluu lisäksi reilut 20 muuta kohtaamispaikkaa ympäri Suomea. Lisätietoja EHYT ry:n kohtaamispaikkaverkostosta www.ehyt.fi/kohtaamispaikkaverkosto.