Mistä saa apua?

EHYT ry:n Päihdeneuvonta
Puhelinnumero: 0800 900 45
Voit kysyä neuvoa, jos sinua huolestuttaa oma päihteiden käyttösi tai läheisen ihmisen päihteiden käyttö. Puhelimeen vastaa päihdetyön asiantuntija.
Voit soittaa mihin aikaan tahansa. Voit soittaa nimettömänä. Soittaminen ei maksa mitään.
Päihdeasiamies
EHYT ry:n päihdeasiamies neuvoo ja auttaa kysymyksissä, jotka liittyvät päihdehoitoon. Jos sinulla on ongelmia päihteiden käytössä, sinulla on lain mukaan oikeus saada apua. Päihdeasiamieheltä saat lisää tietoa omista oikeuksistasi.
Neuvonta on luottamuksellista. Neuvonta ei maksa mitään.
Tutustu Päihdeasiamiehen omiin verkkosivuihin.
Päihdeasiamiehen yhteystiedot:
