Tervetuloa Elokoloon!
EHYT ry:n Elokolot ovat kohtaamispaikkoja, joihin kuka tahansa saa tulla. Kohtaamispaikassa voit tavata muita ihmisiä. Kohtaamispaikassa ei saa käyttää päihteitä.
Elokolon arki on joskus juhlaa.
Elokolossa voit jutella muiden ihmisten kanssa ja juoda esimerkiksi kahvia. Voit käyttää myös tietokonetta ja lukea lehtiä.
Elokolossa on työntekijöitä, joilta voit saada apua tai kysyä neuvoa. Voit löytää kaverin. Voit myös saada edullisesti aamiaista tai lounasta.
Elokoloja on Helsingissä, Lahdessa, Tampereella, Pirkkalassa ja Turussa. Tervetuloa mukaan!
Tutustu Elokolojen omiin sivuihin EHYT ry:n yleiskielisillä sivuilla:
Elokolojen Facebook-sivuilta löydät tietoa tapahtumista, joita Elokoloissa järjestetään. Katso sivut: