Mistä saa apua?

Nainen soittaa kännykällä.

EHYT ry:n Päihdeneuvonta ​

Puhelinnumero: 0800 900 45​

Voit kysyä neuvoa, jos sinua huolestuttaa oma päihteiden käyttösi tai läheisen ihmisen päihteiden käyttö. Puhelimeen vastaa päihdetyön asiantuntija.

Voit soittaa mihin aikaan tahansa. Voit soittaa nimettömänä.​ Soittaminen ei maksa mitään.

Päihdeasiamies

EHYT ry:n päihdeasiamies neuvoo ja auttaa kysymyksissä, jotka liittyvät päihdehoitoon. Jos sinulla on ongelmia päihteiden käytössä, sinulla on lain mukaan oikeus saada apua. Päihdeasiamieheltä saat lisää tietoa omista oikeuksistasi.

Neuvonta on luottamuksellista. Neuvonta ei maksa mitään.

Tutustu Päihdeasiamiehen omiin verkkosivuihin.

Päihdeasiamiehen yhteystiedot:

Hahmo.

Sillanpää Tuula

Päihdeasiamies 050 477 4325
Katso henkilön esittely